BioČech.cz

Jak zhubnout a detoxikovat organizmus

Podzim je samozřejmě nejlepší čas na detoxikaci těla.
Zatímco eliminace nemá za cíl zhubnout, protože tělo vylučuje toxiny tímto způsobem a obnovuje metabolismus, trávení a vstřebávání živin, snahy o zhubnutí mohou být jednodušší.

Jak změníte tělo? Je třeba pamatovat na tři důležité faktory:

  1. Dehydratace a optimální výživa – na podzim se v seznamu nachází zelí. “Špičkové potraviny” s Lactobacillus Zelí je druh probiotika, které čistí střeva a zlepšuje trávení. Obsahuje také vitamíny C, B, E, K a základní minerály. (Železo, hořčík, fosfor, rostliny a draslík) Abyste se v chladných dnech zahřáli, připravte si zázvorový čaj a limonádu, nebo použijte zázvor v kuchyni k vaření a pečení. Zázvor nejen zahřeje tělo. Ale je to také silný antioxidant a stimuluje trávicí systém. Výborným antioxidantem je zelený čaj, který se vstřebává do krevního cukru a pomáhá ledvinám a játrům.
  2. Eliminujte toxiny při chůzi – Pohyb je zásadní pro podporu eliminace nejen pro lepší trávení a metabolizaci. Ale pravidelné cvičení také uvolňuje endorfiny a dělá vaši mysl šťastnou. Ať už se rozhodnete pro dlouhou procházku v přírodě nebo pro sport v domě a oblíbené aktivity, které se na podzim aktivují, je jen na vás.
  3. Psychicky detoxikujte a spěte – relaxujte, masírujte a dobře se vyspíte. Zdraví může stimulovat tělo v době stresu. Nezapomeňte tedy nechat nějaký čas na to, abyste se usadili a měli chvilku, což pro vás znamená odpočinek a relaxaci. Pro některé by mohlo stačit mít dobrou knihu, jiné na masáž nebo saunu, podívat se na film, jít do džungle nebo se vykoupat doma. Neomezujte spánek. Je to dobrý, zdravý spánek, který má má zásadní účinek. Ovlivňuje naši náladu a ovlivňuje také správnou hygienu a mnoho dalších zdravotních výhod.

Po odstranění toxinů a „Začněte znovu“ se váš metabolismus normálně trochu ulehčí, i když se snažíte zhubnout. Je zřejmé, že je důležité držet se pravidelných návyků při snižování hmotnosti, jako je cvičení a konzumace výživných potravin a vody, které vaše tělo potřebuje, a to i na podzim.

Pokud mluvíme o snaze snížit pokles pádu tím, že jí méně, je lepší stanovit priority a poskytnout živiny, které jsou nyní prospěšné.
Je vhodné kombinovat následující potraviny, jako například:

Jablka a hrušky: Kromě obsahu vitamínů v tomto ovoci jsou jablka naplněna pektinem. (Díky tomu jsme dlouhodobě sebevědomí) a má vysokou vlákninu. Hrušky jsou také dobré pro vlákninu, která stejně jako jablka zlepšuje trávení a předchází dalším výbuchům.
Granátové jablko: Obsahuje mnoho živin a živin – enzymů, které podporují imunitní systém. Má nízký obsah kalorií, vysoký obsah vlákniny a vitamínů (zejména C a K).
Brusinka: obsahuje kyselinu ursolovou, která pomáhá spalovat tuky. Podporuje dehydrataci, dehydrataci a očistu těla.
Dýně je skvělé a chutné moderní jídlo, jak zhubnout. Je také velmi zdravý a má nízký obsah kalorií (14 kalorií, 100 gramů hovězího masa), obsahuje vitamín A, beta-karoten a antioxidanty. (Zejména vitamin E), železo, hořčík, vápník a vláknina Zlepšuje trávení a stimuluje metabolismus. Kromě toho mají dýňová semínka vlastnosti zvyšující energii pro zdravé nervy, nervy a mozek.
Růžičková kapusta: Má vysoký obsah vlákniny a vysoký obsah bílkovin. Draslík pomáhá vylučovat toxiny v těle a přispívá k metabolismu. Obsahuje také vitamin B1, esenciální thiamin, který je nepostradatelný při zvládání únavy a stresu. Je to také vitamin C a kyselina listová.
Brambory (Brambory): Reguluje hladinu cukru v krvi a protože mají vysoký obsah živin, pomáhají udržovat štěstí. Přestože jsou rostlinné brambory o něco vyšší než běžné brambory. Ale jsou zde také tuny živin, vitamíny A, C a B6 (antidepresiva a nespavost), stejně jako vitamin B5 (antidepresivum) a mangan postupně bohaté na vitamíny a minerály. Stopové prvky, zejména vitamíny B, vitamin E , beta karoten, železo, vápník, hořčík, fosfor a zinek.
Krmení kaštanů: Dobré pro kvasinky, protože mají méně energie.

Zanechat Odpověď:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *