Praktické způsoby, jak žít zdravější život

Každý touží žít déle, každý touží mít šťastný a zdravý život. V této generaci si mileniáni více uvědomují své zdraví. Vaše genetika hraje jen 25 procent toho, jak dlouho by člověk žil. Zbytek, no, záleží jen na vás. Pokud chcete dosáhnout maximálního zdraví, bohatství a užívat si dlouhého života, abyste si užili svou rodinu a přátele, musíte vést vyvážený zdravý životní styl.

Shromáždil jsem několik praktických tipů, jak můžete žít zdravěji. Každý z nich důkladně prodiskutuji, abyste měli každý hrot plný přehled

Cvičení každý den

Nemohu to dostatečně zdůraznit. Většina lidí má tendenci ignorovat důležitost každodenního cvičení. Dokonce i 10minutové cvičení by už stačilo za den. Výhovorka „Nemám čas cvičit“ by neměla být ani výmluvou, protože i deset minut cvičení by to mohlo změnit. Také každodenní cvičení může snížit všechny biomarkery stárnutí! Cvičení může pomoci zlepšit váš zrak. Normalizujte svůj krevní tlak, zlepšujte štíhlé svaly, snižujte hladinu cholesterolu a zlepšujte hustotu kostí.

Místo výtahu můžete použít schody, během přestávek na oběd se vydat na rychlou procházku a trochu protahování mezi nimi vám může značně prospět a každou chvíli si udělat čas na rodinnou víkendovou aktivitu.

Udržujte si zdravou tělesnou hmotnost


Existují kategorie, do kterých vážíte. Správná váha závisí na našem pohlaví, výšce, věku a genech. Pokud máte nadváhu, zvyšuje se riziko onemocnění, jako je cukrovka, srdeční choroby a rakovina.

Přebytečný tělesný tuk můžete získat, pokud jíte více, než kolik potřebujete. Extra kalorie mohou pocházet z jakéhokoli jídla, včetně bílkovin, tuků, sacharidů a alkoholu. Fyzické aktivity vám mohou pomoci strávit energii a budete se cítit skvěle. Pokud máte pocit, že přibíráte, je to snadné!

Jezte svou denní dávku ovoce a zeleniny


Jděte alespoň na pět porcí zeleniny denně. Když do své stravy přidáte zeleninu – syrovou, dušenou nebo praženou, můžete snížit riziko vzniku rakoviny plic, tlustého střeva, prsu, děložního čípku, žaludku, slinivky břišní, jícnu, vaječníků a močového měchýře. Chcete rychlé zdravé občerstvení? Vezměte si místo toho Doritosu kousek ovoce.

Dostatečně se vyspat


Věříte v přísloví „spánek je pro slabé“? Právě jsi si dal doživotní trest! Nedostatek spánku zvyšuje vaši šanci na smrt nejméně o 30 procent. Přesto si myslíte, že je v pohodě nedostatek spánku? Ale pro ty, kteří obtížně spí nebo máte nespavost, můžete …

zdravi-spanek
  • Meditujte nebo cvičte jógu
  • Jezte malé občerstvení před spaním, jako je mléko a cereálie, ovesné vločky nebo heřmánkový čaj
  • Ujistěte se, že váš pokoj je tmavý
  • Před odložením nepoužívejte telefon
  • Neplňte si hlavu tolika myšlenkami těsně před spaním

Připojte se ke komunitním událostem


Nejen, že budete moci vykonávat fyzické aktivity, ale také můžete budovat vztahy se svými sousedy. Budování dobrých vztahů se sousedy by pro vás mohlo být prospěšné, zejména pokud potřebujete pomoc někoho jiného. Nepřemýšleli by o tom, jak vám pomoci. Totéž byste měli udělat pro svého souseda. Buďte dobrým sportem!

Ke zdravému životnímu stylu nemusíte utrácet spoustu peněz. Kromě správného stravování se musíte obklopit lidmi, kteří vás milují a vy milujete. Život je stokrát lepší, pokud ho strávíte pozitivně. Zdravý životní styl má také mnoho výhod. Zvykněte si vždy udržovat zdravý životní styl doma, ve škole, v práci a kdekoli jdete.

Zanechat Odpověď:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.